Kliknutím na bod v mapě můžete prozkoumat, jaké návrhy a stavby jsme již dodali našim klientům.
Není to ani lanový park ani stezka v korunách stromů, 3D bludiště je něco mezi tím. Postavili jsme jich již mnoho, ale tím největším je stále Funpark Most. Výjimečný je i tím, že jde komplexní zábavní areál s vyhlídkovou věží, posezením, dětskými hřišti i zázemím.
V roce 2024 jsme pro obchodní partnera v Jižní Koreji navrhli a následně také postavili dvoupatrový lanový park na sloupech a stromech. Park nabízí čtyři trasy dle obtížnosti - Pink, Green, Sky a Yellow. Druhé patro s nejobtížnějšími trasami se nachází 5 metrů nad zemí. Pro překážky byly využity například sáňky, loď, sudy, truhla, boxovací vaky atd
Klient provozující obchodní centrum a přilehlé sportoviště si přál rozšířit volnočasové aktivity v areálu. V jedné z variant jsme navrhli adreanalinovou věž pro všechny generace. Fyzicky zdatnější mohou nahoru šplhat přes síťové a lanové překážky uvnitř věže, méně zdatní mohou zvolit cestu po chodníku a schodišti. V přízemí se nachází i hřiště pro děti.
Skalnaté pleso je turistickou křižovatkou ve Vysokých Tatrách. Díky lanovce je snadno dostupné i pro rodiny s malými dětmi.Právě pro ně zde bylo vybudováno dětské hřiště, které však po letech provozu potřebovalo oživit. Navrhli jsme zde ne jednu herní sochu, ale hned tři: dva sviště a jednu medvědí rodinku.
Pro hotelový resort jsme vytvořili atypické hřiště s hornickou tématikou. Hřiště se skládá z několika částí, z nichž každá je určena jiné věkové kategorii. Od hrátek s kuličkami pro nejmenší, přes naučné a pohybové prvky pro starší a síťové hřiště pro teenagery a dospělé.
Původní hřiště s balančními prvky jsme doplnili o herní sochu ježka s jablíčkem pro nejmenší děti. Ostny ježka tvoří prolézačku, jablíčko je domeček se skluzavkou s ježkem spojený krátkou lávkou.
Projekt vznikl na základě podnětu veřejnosti v rámci participačního rozpočtu města Brna. Cílem bylo rozšíření hřiště v oblíbeném lesoparku v Brně. Veverčí stezku tvoří čtyři věže propojené visutými lávkami. Nabízí dětem zdolávání zavěšených lanových překážek, vyhlídkovou věž s vertikální prolézačkou a skluzavku.
Předmětem studie byl návrh rozsáhlého lanového parku z oceli a plastu na omezeném půdorysu blízko Jerusalema. Návrh počítá se 78 lanovými překážkami ve třech patrech, s atrakcí Quickjump a 120 m lanovek s dojezdovou věží. Vzhledem k podnebí a klimatickým podmínkám dané lokality obsahuje studie také speciální systém stínění.
Panda červená je maskotem chomutovské zoo, proto jsme jim navrhli herní sochu tohoto ohroženého druhu. Panda je provedena v nadživotní velikosti. Zadní končetiny mají horolezecké úchyty, aby se dalo pandě vylézt na hřbet. Z něj se děti mohou sklouznout nerezovou skluzavkou ukrytou v ocase nebo probádat zvířecí útroby, které končí kukátkem v očích a hlavě pandy.
Pralesní stezka pro krokodýlí ZOO ve Francii představuje atrakci, která kombinuje prvky lanových parků, 3D bludiště a stezky v korunách stromů. Atrakce je kotvena na dřevěných sloupech vysoko nad hlavami návštěvníků a proplétá se celým areálem. Tvoří ji visuté mosty, tajemné průchody i zapeklité lanové překážky propojující přestupní věže.
Předmětem studie bylo zatraktivnění stávající naučné stezky, která přibližuje významnost lokality pro ohroženého čápa bílého. Nově jsme navrhli zkrácenou trasu s interaktivními a edukativními prvky, informačními tabulemi, ale i pohybovými prvky a mobiliářem.
Návrh našeho prvního glampingového domečku vychází ze vzhledu klasického domku se sedlovou střechou. Jen je pomocí ocelových lan zavěšen na stromech. Domek má vše, co je potřeba: ložnici s krásným výhledem, kuchyňku se základním vybavením i zásobníkem na vodu, nechybí ani toaleta, vytápění a osvětlení. Pobyt je možné si zpestřit posezením na terase.
Nejprve zde vyrostlo síťové hřiště s vyhlídkovým domečkem. Hrací síť je vybavena nafukovacími balóny a je chráněna stropní sítí. Po dvou letech bylo na dohled od první atrakce vybudováno třípatrové 3D bludiště ve tvaru pravidelného pětiúhelníku. Poslední patro bludiště nabízí úchvatný pohled na panorama Krkonoš se Sněžkou, nejvyšší horou ČR.
Zpracovávali jsme ideový záměr 3D bludiště v turisticky atraktivní lokalitě Baťova kanálu. Hlavní vstup na atrakci tvoří šestiúhelníkový maják s točitým schodištěm. Vrcholová vyhlídka nabízí rozhled z výšky 10 m i možnost odpočinku v zavěšených relaxačních hnízdech. Z prvního patra majáku se pak mohou návštěvníci vydat na 90 m dlouhou trasu v 3D bludišti.
Nebylo největší, ale bylo jedno z nejkrásnějších: třípatrové 3D bludiště v korunách stromů v blízkosti vstupu do hodonínské zoo. Unikátní stavba vznikla během dvou měsíců a pojala až 200 návštěvníků. Kvůli blízké zoo jsme ji vyzdobili obrázky zvířat. Bohužel tornádo v roce 2021 zničilo bludiště i stromy, na kterých bylo zavěšeno.
V rámci revitalizace staršího městského hřiště jsme navrhli koncept s tematickými, na sebe navazujícími zónami. Součástí je Moře, Pláž, Prales, Hory a Sopka. Každá zóna má definovanou cílovou skupinu i hlavní zaměření aktivit. Na Pláži se děti mohou ponořit do hry s pískem, Sopka je ideální pro skluzavku a kuličkovou dráhu. Divoký Prales nabízí výzvy ve výškách atd.
Hřiště má podobu ztroskotané lodi na písečné pláži s nízkými lanovými překážkami a dalšími herními prvky, které připomínají části lodi a její vybavení. Například strážní koš, kormidlo, lodní telefon. Dominantou je maják s vyhlídkou a tobogánem spojený s lodí visutou lávkou. Na hřiště navazuje námořnická balanční stezka a workoutové prvky.
Studie Lesní království představuje rozšíření fungujícího zábavního areálu o netradiční atrakci pro rodiny s dětmi. Součástí rozmanité herní zóny je 3D bludiště, hřiště pro nejmenší a část věnovaná přírodním vodním hrátkám. 3D bludiště se 3 výškovými úrovněmi je tematicky zpracováno do různých pater lesního ekosystému, součástí jsou dvě stromové věže obsahují interaktivní naučné prvky.
Hřiště s lodí a majákem. Uvnitř majáku se skrývá lanová prolézačka, kterou lze vyšplhat na vyhlídku. Z majáku se lze sklouznout tobogánem a vede z něj lávka na záď lodi s kormidlem. Hřiště je doplněno menšími nízkými lanovými překážkami, balančními špalky a dalšími prvky
Zalesněným územím vrchu Ressl provedou návštěvníky dvě různě dlouhé trasy. Jedenáct originálních zastavení nabízí širokou škálu pohybových, edukativních a herních prvků inspirovaných místní přírodou. Ručně malované naučné cedule s minimem textu ale s interaktivními mechanickými prvky vtahují návštěvníky do hry a objevování nového.
・Jak správně vybrat atrakci
・Jaká atrakce se hodí pro jednotlivé cílové skupiny
・Kolik stojí atrakce na míru
・Jak dosáhnout opravdu jedinečné atrakce
・Co potřebují vědět architekti